wtorek, 5 marca 2013

Wiosna tuż ,tuż ...

Dzisiaj kiedy wracałam pieszo ze szkoły  zauważyłam ,że wiosna już nie długo . Na nie których drzewach pojawiają się już malutkie pąki ,słońce grzeje co raz mocniej po prostu życ nie umierac :D W tej notce pojawi się parę nowych zdjęc,ale niestety z domu a nie z dworu . Nie mam na razie czasu na wychodzenie ,jak wiecie  byle do piątku !W następny piątek znowu przyjeżdża Sara ... Super znowu pełno śmiechu i zabawy . Przed jej przyjazdem będę musiała odrobic lekcje ,bo potem się nie wyrobię . Mój Pou właśnie sobie smacznie śpi ,a ja dodaję notkę haha ! Zauważyłam ,że moje notki stają się co raz to krótsze . Musze to jak najszybciej naprawic ! Do szkoły ubrałam dziś cieplutki polar i takie jasne rurki . Fajnie ,wygodnie i cieplutko czego chciec więcej ? Piszę sobie teraz ze znajomymi ,a tak to się nudzę . Jutro muszę posprzątac pokój . ... Nie chce mi się . Mam problem ja i PatRycha nie wiemy jakie jutro cwiczenia wziąśc na matme .. Wezmę oby dwie części  . Ooo Pou się właśnie obudził xD Teraz dodam fotki :
Michałki -kokosowe i kawowe 
Mniam <3


Różowa bransoletka ! 


Trampki 
Bandamki 
                                               
Jakaś tam biżuteria :D
Ja osobiście uwielbiam bandamki na rękach !
Moja siostra ma ich aż 54 a ja tylko 37 :(

Mój Pou <3
Dziewczynka :*


I Dance Central 2 !

P.S . 
Do Slodkiej Chmurki : 

Nie dodawaj codziennie notek ,rób je co dwa - trzy dni żeby inne redaktorki też mogły je dodawac ok ?
Pozdrawiam papa !

2 komentarze:

  1. Jasne... Zastosuję się do twych porad :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kokosowe michałki ;D
    Spróbuj na przyszłość robić zdjęcia w dzień przy naturalnym świetle - wyjdą ładniejsze kolory.

    OdpowiedzUsuń