wtorek, 9 października 2012

Hello ...

Siemka co tam ??
Jak w szkole ... ?
O matkoo u mnie totalna masakra 2 sprawdziany po kolei ;(
I to jeszcze z matmy i polaka ...
;(
Z matmy raczej Ok ale z polaka był niezapowiedziany na szczęście będzie poprawa ;(
A  wiecie co ... ??
Dzisiaj padał grad xD
Ok  zaczynamy pisac zacznę od tego:
Mam dla was kilka zdjęc dziwnych i  śmiesznych zdjęc najpierw butów potem bluzek i na końcu spodnie... :P
No to buty :










Chcieli może byście jakieś ?? xD

Ok teraz bardzo interesujące spodnie bo bluzek nie znalazłam ;(


No to na tyle ...
Teraz czas na kilka pytań z okazji 10 posta (będę robiła co 10 postów takie pytanka)
1.Do której klasy chodzisz ?
2.Jaki jest twój ulubiony kolor?
3.Masz jakieś zwierzątko ?
4.Masz telefon ?
5.Jak masz na imię ?

Jeśli nie chcesz odp. na jakieś pytanie to ja nie zmuszam ;D
Nom to dzisiaj sobie trochę poczytacie xD
A ja mam jeszcze kilka niespodzianek na dzisiaj :)

Ok teraz  DO CZYTELNIKÓW !!!
Słuchajcie dla niektórych może to byc zdziwienie ale MOGĘ PRZESTAC PROWADZIC BLOGA!
Chodzi o to ,że no nie wiem czy on w ogóle  ruszy jest bardzo mało czytelników nie wiem jeszcze będę  próbowała go rozkręcic ale nie jestem pewna czy mi się to uda ;(


... Pozdrawiam ...!

Dobra dzisiaj notka trochę długa !!!
Ale poczytac sobie możecie :P


2 komentarze:

  1. Fajny blog ;p
    Zerkniesz na mojego ?
    nasze-sekrety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju daj jakieś jeszcze buty lady gagi *-* kacham ją ! i wgl xd i zapraszam też na mojego bloga www.szymon-niegowski.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń