wtorek, 15 stycznia 2013

ćwieki ...

Taaa , ćwieki ..... co wam się z tym kojarzy ? Nie wiem jak wam , ale mi zaszłe lato ! Tak , ćwieki były wielkim hitem zeszłego lata ;) Szczerze mówią mnie nie "uwiodły" , ale mi się podobają + oczywiście bez przesady !!!! Dam wam parę przykładów zdjęć , które co kitem , a nie hitem ;/


 sorry za napis xD

Według mnie to totalna wiocha i tandeta !!! Ale to moje zdanie i każdy uważa inaczej , chcę przez to powiedzieć , że : "co za dużo , to nie zdrowo "



A tu mam parę przykładów ćwieków , które wyglądają bardzo ładnie na podanych niżej ubraniach 






Te ciuchy mi się podobają , to tylko moje zdanie i nikogo nie wyśmiewam ....

Jak to się mówi : "o gustach się nie dyskutuje " , ale czasem można zaszaleć xD A więc do dzieła !! Wyrażajcie swoje zdania w komentarzach i zróbmy tu "małą" ( mam nadzieję , że wielką ) burzę mózgów !!!

1 komentarz: