wtorek, 15 stycznia 2013

Parę faktów o mnie :D

Dzisiaj napiszę parę faktów o mnie ,ponieważ jeszcze nie pisałam czegoś takiego ,a rano wpadłam na ten pomysł :P No więc :

1. Uwielbiam czytać blogi z opowiadaniami ale sama nie lubię pisać historii .
2.Nie wstydzę się tego ,że mieszkam na wsi .
3. Nie lubię kłamstwa i chamstwa .
4.Nie znoszę kiedy nie ma mnie w szkole ,a koleżanki mówią ,że nie jestem chora tylko sobie w domu siedze ,bo mi się nie chce iść do szkoły .
5.Uwielbiam swoich przyjaciół chociaż są "debilami" :D
6.Mój ulubiony zespół to Paktofonika
7.Za wszelką cenę chcę glany lub martensy !
8.Kocham swoją rodzinę ,chociaż nie zawsze to okazuję .
9. Nie lubię ale muszę się uczyć
10.W przyszłości chcę mieć własną sieć hotelów .

A teraz parę inspiracji zimowych :


























































No to na tyle papa <3

4 komentarze:

  1. tu gabi
    ja też nim jestem

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne inspiracje :))
    little-girl-in-vans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia. Jeżeli chodzi o glany i martensy to zdecydowanie martensy. ; )

    OdpowiedzUsuń