środa, 24 lipca 2013

:D


Siemka dawno nie pisałam ale co tam będe truć  ... Niedawno wróciłam z Zakopanego było superrr zrobiłam duzo zdjęć więc na koniec  kilka dodam .Ostatnio przybyło nam kilku obserwaatorów ,bardzo się z tego cieszymy ,ponieważ ostatnio zaniedbałyśmy bloga .U nas pogoda nie za ciekawa ,ciągle pada ,jest zimno i ponuro ,poprostu do bani .Dzisiaj z Wiolą nagrywałyśmy filmiki dla zabawy ,a potem była brecha na maxa gdy je oglądałyśmy  :D Obmyślałyśmy też kiedy następny wypad na zakupy i co będziemy robić :P .Dobra ja niezanudzam a teraz dodam kilka fotek :D :

                                              :Granica Polski






                                                       A teraz kilka fotek z niedawna :D

                                                            Moje butki :P
                                                         
                                                     Takie tam kwiatki xD

                                                         Nasze krajobrazy
                                                         ładne chmurki :)

5 komentarzy:

  1. Ahahahaha notka :o Świetna Patrycjo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Zakopane ;)

    zachęcam do obserwacji ;>
    http://enitablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia ;)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 25 yr old Financial Analyst Arri Ferraron, hailing from Keswick enjoys watching movies like The Private Life of a Cat and Hooping. Took a trip to Church Village of Gammelstad and drives a T100 Xtra. kolejny

    OdpowiedzUsuń