sobota, 30 marca 2013

Wielkanoc

Hejka z okazji Świąt Wielkiejnocy życzę wam miłości ,szcześcia ,radości oraz dużo ,dużo słodyczy ,aby się wam dobrze wiodło i żebyście święta spędzili w ciepłym rodzinnym gronie .
                                                                                                              Życzy Pat Rycha
Dzisiaj miałam zaganiany dzień na wszystko brakowało czasu ,ale opłacało się heh .
A jak tam u was przygotowania juz wszystko gotwe ? Mam nadzieję że tak xD

Pat Rycha

Siemanko . A więc od jutra mamy już święta ! U mnie wszystko popieczone ,posprzątane i ogólnie wszystko jest dopięte na ostatni guzik .  Ale przede wszystkim chcę Wam życzyc zdrowych i wesołych świąt. Dzisiaj nie możemy wszystkie złożyc Wam życzeń w 4 innych notkach ,a więc robię to ja i Pat Rycha za wszystkich . Cała redakcja składa Wam najserdeczniejsze życzenia na Wielkanoc no i oczywiście mokrego lanego poniedziałku ,chociaż przez pogodę raczej nie jest to możliwe ...  I jak tam pomalowane jajka ? W jakie wzorki ? Czekajcie zrobię zdjęcia swoich . xD A przyznac się u kogo był lub będzie "zajączek" ? U mnie był i dostałą słodycze . Mnniamm <3 Potem będą fotki . Dwa dni bez ruszania się z domu . Świetnie ,ale będę musiała się uczyc na test ... Na Facebooku już spamik życzeniami zrobiony . Haha ! No trochę więcej napisałam niż moja koleżanka widzę xD Koszyczek poświęcony ,a jutro pyszne śniadanko z żurkiem :) Nie wiem czemu ,ale ja uwielbiam żurek . Teraz wielkanocne zdjęcia .
Słodycze :D
Pisanki itd.
 Życzenia 
Ciachoo :*
Violu$ka 
Wszystkiego naj ! Papa <3

1 komentarz: