środa, 27 marca 2013

Siemka !

Dawno mnie tu nie było ... Dzisiaj mam dla Was notkę : Moja szafa ! Na koniec niespodzianka ! :D Na początek chcę Wam troszkę poopowiadac . Ostatnio wiele się u mnie działo . Pierwszy raz w życiu miałam wypadek samochodowy ,ale nie o tym . Zauważyłam ,że żadna z redaktorek łącznie ze mną nie trzyma się regulaminu  ! Trzeba to naprawic ... Ale to ustalę z nimi . Teraz ciuszki z mojej szafy :)


Bluzka - H&M
Spodnie - Rynek xD
Pasek - Ciucholand :D

Bluzka - Ten sam ciucholand 

Haha uwielbiam tą bluzkę ! 
Nie pamiętam skąd ją mam ... 

A teraz przyszedł czas na niespodziankę ! Zbliża się Wielkanoc ... Mam  dla Was dwa outfity na te dni . Pierwszy jest taki bardziej na luzie zobaczcie sami : 

Rurki - Centrum Chińskie xD
Koszula - Only
Bluzka - H&M
Pod spodem biała koszulka . 

Drugi zestaw jest bardziej dziewczęcy ,ale koszulka robi swoje ! Zestaw wydaje się szalony ,a przez to fajny .Zobaczcie sami :

Zestaw z ciucholandu . Hah :D 
Do pierwszego zestawu polecam wyprostowac włosy i spryskac je lakierem . 




Efekt :


Do drugiego zestawu zamiast prostownicy polecam lokówkę ! 
Efekt :
Chcecie więcej outfitów ? Piszcie w komentarzach będę robiła ! Papa :*

1 komentarz:

  1. Hejj, ja lubię jak ktoś daje zestawy, więc czekam na więcej.

    Aa i fryzurki fajne :)

    OdpowiedzUsuń