niedziela, 1 grudnia 2013

Siema dziąchy!

Witojcie z powrotem!
Co tam u Was słychować?
U nas jakoś jakoś siem jedzie traktorem....Zimno było wienc wrocilysmy z wywalalania gnoju... Postanowilysmy wrocic do blogererestwa i dodać inspirocje.. Moje krowy som juz duze ale i tak je kucham... Magda już założyła gumnioki i idzie dalej na wykopki. Tak wykopki w grudniu.. Ja wiecie sie hartujemy . Słoma,pola zapach gnoju to som te klimaty...
Pamietąjcie dzisiaj bendom notki ale jak nie bendzie komków to siem fochy strzeli. Mniejta nadzieje na lepszy gnój. Kury siem nie niosą i jaj nie ma... Tera czas na inspirocje z gumiakami...
 Oto ja!
 Moja młodsza siostra tesz ma gnójmaksy
 Wnich chadzamm po szkole
 A o to moja bryczka ktorom sie lansuje
 Czekajta az siem zniesie
 Moje łózko
 A oto moja sesja letnoia
Nie lubim robic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz