piątek, 8 marca 2013

Wiosna czy zima ?


Dzisiaj ledwo doszłam do domu. Noga mi prawie odleciała >,< Tak mnie bolała, że trudno mi było chodzić xD Ale już przyszłam. A gdy szłam, zastanawiałam się, czy to jednak już wiosna czy zima ? Śnieg leży, zimno jak nie wiem co, ale jakieś uczucie wiosny...Mam pytanie. Kto z Was zna Andrzeja Bajkowskiego ? Mój tata mówił, że go każdy zna. Niedawno byłam na Rajdzie Powstańców Styczniowych, i tam był Bajkowski :D No dobra... Niedawno pisałam o moustache, i nie dawno też zamówiłam bluzkę z moustache. Dzisiaj przyszła :D Pisze na niej tak :


Oczywiście to jest na koszulce xD A teraz trochę zestawów, które moim zdaniem są godne kupna xD

Smerfy i conversy :D

Paski,okularki xD

Stworki i potworki :D

To tyle na dzisiaj, do zobaczyska :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz