wtorek, 5 marca 2013

Szybka notka :c

Sorry że dziś tak późno piszę, ale myślałam o czym zrobić post. Zdecydowałam się na tablety. Teraz te ,, Tablety '' są mocno znane. Znam taki super tablet. Nie jest drogi, ale dosyć dobry. Ma androida, Bluetooth, GPS, Pamięć 4GB+16 GB, wbudowany modem 3G i ma Wi-Fi. Nie no. Moje marzenie :* Nazywa się IdeaTab A2107 Tablet 7. W MediaMarkt można go kupić za jedynie 699zł, gdy Apple IPad RETINA kosztuje 2199zł ... Jest różnica :D Macie tutaj zdjęcie IdeaTab A2107 Tablet 7.


A i sorry za krótką notkę :( Po prostu
nie wiedziałam o czym napisać. Mam rekolekcje więc zrozumcie,
że nie mam o czym pisać.

Pozdrowienia <333

1 komentarz:

  1. jakoś nie widzę nic szczególnego w tych tabletach. użytkowałam jeden jakiś czas temu i po prostu... gadżet nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń