poniedziałek, 4 marca 2013

Moja nieobecnośc

Siemanko . Jak zauważyliście przez ostatnie kilka dni nie pisałam ,ale wiecie był weekend ,a nawet bardzo zwariowany weekend xD Z moimi koleżankami nie da się nudzic haha . Dzisiaj będę sprzątac w pokoju ,bo to co my zrobiłyśmy ... Masakra ! Uwielbiam takie dni kiedy jest mnóstwo śmiechu i zabawy . Możliwe ,że w następny piątek będzie powtórka . Już się nie mogę doczekac . Na drzewach nie ma już śniegu jest jeszcze troszkę na ziemi . Dzisiaj błyszczy się od padających  na niego promieni słonecznych , nie ma dużego mrozu po prostu cudnie . Wspaniały dzień do robienia zdjęc ,piękne niebieskie niebo ... Taki widok to może byc zawsze :) Teraz słucham sobie na Youtube Techno Mix 2013  Jak zwykle jest świetny . Dopiero zaczęłam wykorzystywac Androida w moim telefonie ,mianowicie poprałam sobie aplikacje takie jak :
-Pou
- Messenger
- Lusterko itd .
Naprawdę bardzo się przydaje nie tylko do tych rzeczy ! Mój pou jest jeszcze mały . Mam 1000 złotych i 10 poziom . Ma ktoś Pou ? Jakie macie poziomy i ile kasy ? Na prawdę fajna aplikacja na nudy w domu .
Teraz zdjęcia i lecę




Wszystkie z świąt . Dlaczego ? Nie mam czasu na robienie nowych ! :( Teraz lecę się uczyc papa :*

1 komentarz:

  1. Ja miałam Pou. Mam androida, tylko, że jak gram w tą grę to mi kasę zżera !!!

    OdpowiedzUsuń