poniedziałek, 25 lutego 2013

Powrót ... :

Zastanawiacie się pewnie o co chodzi w tytule ... Chodzi o to ,że Słodka Chmurka znowu będzie z nami pisac . Dzisiaj miałam wyjśc na dwór no ,ale cóż choroba nie wybiera ;( Mam tylko nadzieję ,że w najbliższym czasie pójdę już do szkoły . Dzisiaj jest "Mam Talent"* miałam występowac ,a mnie tam nie ma !
Nie wiem muszę przez to jakoś przebrnąc . Okazało się jeszcze ,że nie działa płyta którą z koleżanką wczoraj nagrywałyśmy ,Omg ... Rozmawiałam z koleżanką teraz startuje nasza klasa . Szkoda ,że mnie nie ma .Wiem ,że to dziwne ,ale ja chce do szkoły  . W domu są takie nudy .Nie cierpię chorowac ,a z resztą kto lubi ...Ostatnie dni to był dla mnie koszmar ,po prostu masakra . Źle się czuje ,nic mi się nie chce . Nie chce mi się nawet wstawic głupiej pralki . Co się ze ,mną dzieje ? Może to przez osłabienie ... Cały czas siedzę w piżamie ,bo nie chciało mi się ubrac . Mam takiego doła :/ Nie mogę iśc nawet porobic zdjęc -_-
W sobotę przyjeżdża Sara wtedy już będę mogła wyjśc ! Ooo yeah  . Jak dobrze pójdzie to jutro już będę w szkole . Wtedy przynajmniej będę miała o czym do Was napisac ! Strasznie mi się nudzi , więc dzisiaj chyba upiekę murzynka :D Na dole znajdziecie przepis . A teraz mam do Was pytanko : Wolicie długie czy krótkie notki ?? ... Chodzi o to,że chcę abyście czytali to co do Was piszemy i chcę wiedziec jakie notki mamy pisac . Dzisiaj będę tworzyła regulamin i wydaję mi się ,że notki powinny byc wielkości tej którą ja dziś piszę ,ale to Wasz wybór . Regulamin w każdej chwili mogę zmienic :) Przepis :

Składniki :
                              

  • -1 kostka Kasia
  • -0,5 szklanki mleka
  • -1,5 szklanki cukru (375g)
  • -4 jajka
  • -4 łyżki kakao
  • -2 szklanki mąki (340g)
  • -1 łyżka proszku do pieczenia (10g)
Sposób przygotowania :

  Kasia, mleko, kakao i cukier włóż do rondelka, gotuj aż cukier się rozpuści i masa stanie się gładka i lśniąca. Z powstałej masy odlej 2/3 szklanki, a resztę wlej do miski. Mąkę wymieszaj z proszkiem do pieczenia i wsyp do masy kakaowej. Wymieszaj mieszadłami miksera. Żółtka oddziel od białek. Dodawaj do ciasta po jednym żółtku ciągle mieszając. Białka ubij mikserem na sztywną pianę. Przełóż do ciasta i wymieszaj delikatnie łyżką.
Ciasto przełóż do podłużnej formy, wyłożonej papierem do pieczenia o wymiarach ok.10 x 30 cm. Piecz 50 minut w 180 st.C. Upieczone ciasto wyjmij z formy. Gdy lekko przestygnie posmaruj pozostałą masą kakaową i odstaw do zastygnięcia.




Temperatura piekarnika : 180oC
Czas pieczenia: 50 minut


A więc to tyle . Zdjęc dzisiaj nie dodaję ,ale za to pojawią się jutro :D
Papa <3

2 komentarze:

  1. Słodka chmurko witaj ponownie ;D

    Notki mogą być długie ,ale dam Wam radę - piszcie po jednym znaku przystankowym , tzn. " ? " ,a nie " ?? " czy " ??? " .

    OdpowiedzUsuń
  2. Blogerka.08 Moje notki nie są tak dobre jak innych, ale miło, że tak reagujesz na mój powrót :*

    OdpowiedzUsuń