niedziela, 24 lutego 2013

ONE DIRECTION

Wiem , że jest pełno osób , które nie lubią 1d , więc niech tego nie czytają !!!!!!!!! Ale ci co ich lubią nie zostaną :D  A więc moja przyjaciółka namalowała mi każdego z one direction , przypięłam sobie ich zdjęcia na takim specjalnym czymś na plakaty itd. :) Pokażę wam jak to wygląda :)



Louis <333 ( LOUI )

 WSZYSCY I KAWAŁEK MOJE LAPTOPA :)
HARRY (HAZZA)
 LIAM ( LIAM )
 ZAYN ( ZEJNUŚ )
 NIALL ( NIALL )
TO W NAWIASACH TO SĄ ICH KSYWKI JAKICH UŻYWAMY Z PRZYJACIÓŁKĄ ....

2 komentarze:

  1. ślicznie rysujesz *o*
    Serdecznie zapraszam Cię do wzięcia udziału w rozdaniu jaki organizuję:)
    Po szczegóły zajrzyj na mojego bloga.
    Naprawdę do wygrania atrakcyjne nagrody!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. to nie ja to narysowałam :D

    OdpowiedzUsuń