sobota, 16 marca 2013

Galaxy.

Jak już pewnie czytaliście, od 18 marca idzie plan pisania notek. Nie będę się tu za bardzo rozpisywać, ale wszystko możecie przeczytać na tym blogu. Kto z was zna grę ' Pou ' ? Ja mam dopiero 7 level, ale gram od wczoraj. 15 marca ( czyli wczoraj ) kupiłam nowy telefon, a dokładniej LG Swift L5. Przedtem miałam Sony Ericsson Xperia x8. Osobiście nie polecam ;P. W środę byłam u ortodonty eh... Robili mi wyciski górne na aparat... To nie było przyjemne >,<.  I nie uwierzycie, jak łatwo można zrobić ze starych, czarnych spodni, piękne spodnie galaxy !!!


Tylko nie polecam nowych spodni, bo można zniszczyć, jak coś się nie uda >,<


No dobra, to już lekka przesada :D


Przez jutrzejszy dzień będę pracować nad nowym postem. Wszystkie posty, które miałam w głowie,
już mi się wyczerpały. No, oczywiście, że mam dużo pomysłów,
ale długich i ( dla Was ) nudnych :c
No i nie chcę Was zanudzać, bo te moje posty staną się nie potrzebne,
a wtedy zostanę tylko na zapytaju, gdzie są dziwne pytania zadawane :/
Mój profil na zapytaj :D
http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1633132.html

A i jeszcze miałam pomysł na swój, własny blog.
Zrezygnowałam  z tego pomysłu,
bo wiedziałam, że
wtedy tutaj
nie będę
miała
czasu
pisać.



Dobra. Bye, bye xd

A i jeszcze coś ( PS xd )
Za dziesięć dni będą moje urodziny, więc narysuje Wam tort :D


0.0.0.0
!!!!!!!!
~~~~~~~~~~
$$$$
~~~~~~~~~~~~~~~~
********
*****
***

Lol ? To nie wygląda jak tort :c Ale za to sama go narysowałam :D

1 komentarz: